Міністерством освіти надані методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу. Відповідний документ оприлюднений освітнім відомством.
У рекомендаціях, зокрема, йдеться про те, що оцінювальна діяльність учнів має здійснюватись на засадах компетентнісного, діяльнісного, суб'єкт-суб'єктного підходів та передбачає партнерську взаємодію вчителя, учнів та їхніх батьків.
Навчальні досягнення учнів других класів мають підлягати формувальному і підсумковому (тематичному та завершальному) оцінюванню.
Оцінювання результатів навчання учнів у других класах здійснюється вербально.
Під час здійснення формувального оцінювання учителям радять не протиставляти дітей один одному. Стимулом розвитку має бути співвідноше
...
Читати далі »